PROVANS BIR YATAK ODASI

 Yatak odanizi secerken oncelikle huzurlu bir ortam hayal edin. Renklerin uyumlu olmasina dikkat edin.
 Beyaz demir karyola kucuk bir odayi ferah bir ortama cevirir.

 Sevimli makyaj masasi minik pufuyla cok sevimli gorunuyor.

 Renkli aksesuarlarla odanizi neselendirin.


 Provans bir yatak odasinda klasik goruntulu, patine boyali puf kullandiginizda etkileyici bir goruntu yakalarsiniz.

 Cicekli, dekoratif yastiklarla yataginizi canlandirin.



Renkli objelerle odanizda keyifli koseler yaratin.

Devami icin BegonvilHome Mayis sayisini,
Vodafone dergilikten takip edebilirsiniz.
(apple-app'dan V-read daha  sonra vodafone dergilikten indirebilirsiniz)

2 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

böyle bir puf arıyorum umarım bulabilirim...

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba, makyaj masası ve pufuna bayıldım:=) İngiliz tarzı dekorasyon çok hoşuma gidiyor. Ben de bu aralar kendime hobi köşesi düzenlemek için uğraşıyorum. Kolay gelsin, bana da beklerim:=)