MISAFIRLERI BEKLERKEN

Havalarin iyice isinmasiyla beraber etrafimi saran ciceklerin evimde de olmasi beni cok mutlu ediyor. Sadece misafir gelmesini beklemeden evimi mutlaka ciceklerle suslemeyi ihmal etmem.
Misafir davet ederken oncelikle konsepti belirlerim. Canli veya kuru ciceklerimi objelerime yerlestiririm.

Kucuklu, buyuklu surahi seklindeki vazolar cok sevimli. Cicekleriyle beraber ortami daha da sirinlestiriyor.


Masami hazirlarken canli cicekleri tercih ettim. Kristal minik tabagima rengarenk cicekler yerlestirdim.

Evinizdeki gumuslerinizi mutlaka ciceklerle tamamlayin.

Aranjmani yaparken birbirini tamanlayan renklerle ve ayni turden olmasina dikkat ederim.

Ortaya icacici yazin sicakligini evime tasiyan bir goruntu cikmis oldu.

Evdeki sehpalarinizi da cicek desenli minik ortulerle susleyebilirsiniz.

2 yorum:

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

hepsi birbirinden hoş duruyor mutluluk ve sağlıkla kullanın

Deniz dedi ki...

Çok güzeller, çok beğendim tam benim tarzım:)
www.LensMarket.Com