BOYNER BAHCEDE

Artik bahce ve balkonlarimizi yenilemenin mevsimi geldi. Yeni fenerler, mumlar, mumluklar, sehpalar, aydinlatmalar, dekoratif aksesuarlari aramanin tam zamani.
Bu sezon Boyner markasi cok guzel bir calisma yapmis. Birbirinden guzel bahce, balkon aksesuarlarini bu markada bulmaniz mumkun.
Istedigniz her renk ve her modeli Boyner'de gorebilirsiniz.

Benim favorim bu fener tipi mumluktan yana oldu. Cok begendim.


Mavi aksesuarlar bana denizin ferahligini cagristiriyor.


Balkon ve bahcelerimize koyabileceginiz beyaz dresuar, servis masasi olarak kullanilabilir.

Yazlik evler icin bu aydinlatmalari tavsiye ederim.


Kokulu mum sevdigimi bilmeyen kalmadi. Artik Boyner , yeni adresim oldu.

Turuncu, beyaz, mavi , yesil, pembe mumluklar cok sevimli.






Renkli yatak ortuleri ve bunlari tamamlayan dekoratif yastiklari yakindan gormenizi tavsiye ederim.










Magazadan iceri girdigimde planimda olmayan ama gorunce heyecanlandigim urunlerin cogunu alip cikmamak icin kendimi zor tutabildim. Havalar isinirken, yazin heyecani sarmisken mutlaka gidip gormenizi tavsiye ederim.

5 yorum:

FATMA KARATAŞ dedi ki...

OFF harika ne denir ki bu güzelliklere başka.Tüm günümü burada ve english home de geçirebilirim.
Emeğinize sağlık

Sevgiler
FATMA KARATAŞ

Secil dedi ki...

Fatma Karatas,
Cok tesekkur ederim.

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Boyner Evde ye ben de gittiğimde hayran kaldım, bu sene çok iyi işler yapmış dedim kendi kendime.. Demek ki bunu düşünen bir tek ben değilmişim :)

Secil dedi ki...

evimin dekoratoru,
yalniz degilsiniz:)

Hestia dedi ki...

Ben de hafta sonu bOynerdeydim:) harika gerçekten.Henüz evli bile olmamama rağman bir oğlum olsa odasını o gemili aksesuarlarla doldururdum herhalde:)bayıldımmm:)