VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTI

Bu sene en basarili, en guzel ve de en dekoratif yilbasi urunleriyle beni en cok etkileyen marka Villeroy&Boch oldu.
Viyana'da Villeroy&Boch magazasini gezerken magazadaki tum yeniyil konseptli urunleri alip evime goturmek istedim diyebilirim:) Hepsi birbirinden guzel ve sevimlilerdi.
Villeroy&Boch'un beni en cok etkileyen ozelligi hem urunlerinin son derece kaliteli olmasi hem de ulasilabilir fiyatlarda satilmalari.

Iste ilk sectigim urun. Icerisine mum konuldugunda tam benlik bir goruntu veriyor.

Yilbasi aksami davet masasi hazirlarken ihtiyacimiz olan tum detaylar dusunulmus. Buyuk servis tabaklarindan , minik cerezliklere, konsept pecetelere, masa suslemelerine, kirmizi mumlara ve daha bir cok detaya kadar urunler sunulmus.

Kare servis tabaklari cok kullanisli. Mutfak icin yine yeniyil konseptli buyuklu-kucuklu kavanozlar cok sevimliler. Ayrica yine cam agaci seklindeki buyuk ve minik mumluklari cok begendim.

Kardan adamlar, noel babalar, geyikler, cam agaclari...hersey hersey beni yansitiyor.

Gorkemli bir obje daha.

Kahve takimi, surahi ve minik servisler yine on planda.

Sevimli caydanlik, surahi, kupa ve yine cesitli mumluklar karsima cikiyor.

Bu sene Villeroy&Boch'u bu basarili calismasindan dolayi kutluyorum :)

4 yorum:

Lavanta Bahçesi dedi ki...

bayılıyorum bu markanın zevkli ürünlerine ve kalitesine .)
Ahu

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ben de çok beğenirim Villeroy&Boch 'un ürünlerini ancak Tr.de fiyatlar erişilebilirlik düzeyinde değil.Yurt dışında autletlerde daha makul fiyata alınabiliyor.Ben de Chicago'da Macy's de bu ürünleri görüp vurulmuştum :)Çok şirin ve renkliler...

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Seçil'cim sabırsızlıkla yeni yıl masa düzenini bekliyorum, umarım yine muhteşem zarif bir sofra dizynı ile gözümüzü gönlümüzü açarsın... Sevgiler, yeni yılın bütün dileklerini yerine getirmesi dileğiyle...

Secil dedi ki...

Sihem Tachouli, cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin.Bugun cekimimi yaptim yarin yayinlamayi planliyorum:)
Sevgiler
Iyi seneler.