LEINER

Viyana'daki bir baska guzel magazadayim. Yeniyil aksesuarlarini yakindan inceledim .Icacici , guzel urunlerle karsilastim. Hepsini alip evime goturmek istedim diyebilirim:)



Isikli ve mum konulabilen yilbasi aksesuarlarini cok seviyorum.Evde kullandigimda evime bir sicaklik katiyor.Buradaki isikli cam agacini, geyik figurunu, yildizlari cok begendim.

Yeniyil konseptli davet masalarini inceledim.Neler kullanilmis yakindan detaylarina bakabildim.

Davet masalarinin vazgecilmez aksesuarlari, mumluklar ve samdanlardi.

Heryerde, her kosede kucuklu buyuklu melekler ortami canlandirmisti.



Iste bu isikli, karli,camli, geyikli minik evler tam benlik:)

Hepsine bayildim.



Kocaman mumluklar evinizin her kosesinde rahatlikla kullanabileceginiz ebattalar.

Morlu yilbasi elbisesini giyinmis bir melek.

Dua eden bir baska minik, sevimli melek.Dekoratif olarak kullanilabilir.

Agac suslerinin binbir cesidi ile karsilastim.Acikcasi neyi inceleyecegimi sasirdim.

Uzerinde inci desenli kalpli agac susleri tam benlik.

Hemen hemen magazanin her kosesi, renklerine gore ayrilmis yilbasi aksesuarlariyla suslenmisti.

2 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

melekler şamsanlar ne kadar güzel..yeniyıl evde geçecekse sofrada muhakkak o güzel şamdanlardan olmalı:)

Secil dedi ki...

Zeynep, Ben de ayni fikirdeyim.Kesinlikle kullanilmali.