CICEKLI DUZENLEMELER

Bu aralar ister gercek olsun isterse yapma cicek olsun hepsi benim favorim. Kolaylikla evimin dekorasyonunda bu cicekleri kullaniyorum.Hem ortamin havasini degistiriyor hem de beni cok mutlu ediyor.
Orta sehpamda kullandigim gumus objemin icerisinde mor ortanca cicekleri kullandim.


Yapma ortanca ciceklerimi cok seviyorum.


Bunlar da yemek masamdaki pembeli ortancalarim.



Gulu seven dikenine katlanirmis.Ben de bu fotografi cekerken dikenlerin elime batmasini hic umursamadim.

Bir baska yapma ciceklerden olusan bir aranjman.Sizde evinizdeki objeleri daha sevimli bir goruntuye donusturmek isterseniz bu tarz cicekleri kullanmanizi oneririm.

4 yorum:

Online Decoration dedi ki...

Güzel renkleriyle çiçekler gümüşlerin içine çok yakışmışlar, gerçek gibi duruyorlar hatta, kış geldikçe yaz ve çiçekler özleniyor galiba:)

Secil dedi ki...

Dekor Guru,
Cok tesekkur ederim begendiginize sevindim.Gercekten kis geldikce bu ciceklerle hem icim aciliyor hem de evim isiniyor:)

zeynep bayram dedi ki...

bende çok seviyorum ama kaliteli duranı bulamadı.tepe home gibi biriki yerde rastladım ama basit duruyor,sizinkiler nerden?

Secil dedi ki...

Merhaba Zeynep,
Mudo Concept, TepeHome ve Pabetland magazalarina bakabilirsin.