DEKORATIF BAHCELER

Genis, ferah bir bahceniz varsa bu tarz bir bufeyi kullanabilirsiniz.

Bahcedeki yemek masaniza bu tarz bir bank eslik edebilir. Renkli, civil civil minderlerle de tamamlayabilirsiniz.

Evinizde kullanacaginiz canli veya kuru cicekler dekoratif bir goruntu saglayacaktir.

Bahce mobilyalarinda beyazi tercih ediyorum.Cunku hem bulundugu ortami aydinlatiyor hem de istediginiz renkte ve desende aksesuarlarla da kombinleyebiliyorsunuz.

Hasir sandalyeleri cok begendim.



Hasir sevimli minderler.

4 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

bahçe için de salon içinde beyaz renk yakıştırıyorum, her ortamı aydınlatıyor, insana temizlik hissi veriyor:)

Banuca dedi ki...

Aaaa, öyle dolap bulsam (bedava) bahçeye koyarmıyım hiç, mutfağıma koyarım:))
Ahşap banklar, hasır tabureler, renk renk yastıklar hepsini çok seviyorum ama hepsi olmuyor işte :(

Pembe Yastık dedi ki...

Beyaz olsun, benim olsun ;)

Işıl Işıl Günler dedi ki...

merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim, izleyenler arasına katıldım, çok güzel şeyler var, bayıldım, en kısa zamanda hepsini inceliycem, sevgiler:))))