YENI YILI BEKLERKEN

Bu sene daha sade bir masa duzeni yapmayi planliyordum ki, sadeligin benimle ilgisi olmadigini birkez daha anlamis oldum.:) Ihtisamli, ozenli, anlamli, romantik bir masa duzeniyle yeni yili karsilamaya karar verdim.

Oncelikle yeni yil konseptli runner ortumu masaya yerlestirdim. Daha sonra beyaz supla tabaklar ve porselen minik cicekli yemek takimini koydum.

Sarap ve su bardaklarini ve ardindan kelebekli pecetelikleri yerlestirdim.

En cok sevdigim bolume sira geldi:) Masami duzenlerken aksesuar kullanmayi cok seviyorum. Masamin tam bas kismina kocaman gumus ayakli dev bir mumluk koydum.Icerisine cilek kokulu kirmizi bir mum koydum. Bunu beyaz seramik meleklerle tamamladim. Evimde mum kullanmayi cok seviyorum. Beni cok rahatlatiyorlar. Gorsel olarak da ortami daha bir sicak gosterdigine inaniyorum. Masamda da bu gelenegi devam ettirdim ve mumluklarimla masami susledim.


Herzaman Turk kahvesi ikramimi eksik etmedigimden gumus bir tepsi icerisinde tek kisilik bir sunum yaptim. Bunu beyaz dantel ve uzerinde minik renkli boncuklarla suslu cam agaclarimla tamamladim.




Kelebekli mumluklar masama romantik bir hava katiyor.

Yakin plan kelebek pecetelikler.

Beyaz organzeli peceteler.


Ortumun detayini sizler icin goruntuledim.


Heryerde melekler.

Kristal sarap sisesi ve cam surahiyi de masamin bir tarafina koydum.

Her detayi ozenle sectim ve masama yerlestirdim.


2010 yilinin herkese saglik, mutluluk, huzur ve bol kazancli gunler getirmesini diliyorum.
Mutlu seneler...

24 yorum:

gulbahcesi dedi ki...

çok şık,çok zevkli bir masa olmuş :)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Çok keyifli ve zevkli bir sofra olmuş. Dantel çam ağacı ve runner muhteşem.

Ellerine sağlık. İyi yıllar!

Ahu

lavantalimon dedi ki...

mutlu yıllar sizede:)

masa muhteşem ve çok zevkli:)

Secil dedi ki...

gulbahcesi,
Cok tesekkur ederim.

Secil dedi ki...

Lavanta bahcesi,
Cok tesekkurler.Begendiginize sevindim.Size de iyi seneler.

Secil dedi ki...

lavantalimon,
Cok tesekkur ederim.Iyi seneler.

Delfina ; dedi ki...

Örtü ne kadar da güzel işlenmiş...Mutlu yıllar Sevgili Seçil...

Secil dedi ki...

Delfina,
Cok tesekkur ederim. Ben de ortumu cok seviyorum.Size de iyi seneler.

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar, tüm dileklerinizin gerçekleştiği...masa süperrr çok ince bir zevkle döşenmiş,ellerinize sağlık.Sema

Yeliz dedi ki...

seçil yine döktürmüşsün harika görünüyorlar şimdiden mutlu yıllar;)

sevgiler

Secil dedi ki...

Yeliz,
Cok tesekkur ederim. Sana da mutlu yillar:)

Secil dedi ki...

Sema,
Cok tesekkur ederim.Begendiginize cok sevindim.Mutlu seneler:)

zeynep bayram dedi ki...

seçil masan çok şık ve sade,manzarasıda harika şahsen ben iki gün otururum böyle huzurlu ortamda.iyi seneler

Unknown dedi ki...

Minik sevimli objelerinize bayılıyorum sizin. Çok sıcak bir sofra olmuş. keyifli mutlu, bol kalabalıklı nice sofralar dileğiyle. Yeni yılınız kutlu olsun.

Secil dedi ki...

Zeyno,
Yorumlariniz beni cok mutlu ediyor.Sayenizde 2010'a mutlu girecem:) Cok tesekkurler.Iyi seneler:)

Secil dedi ki...

Banu,
Cok tesekkur ederim.Mutlu seneler:)

ozlemm dedi ki...

Çok zevkli bir masa.Kelebekler,melekler,evin manzarası harika...Çok merak ettim İstanbul mu orası?Yeni yıl hepimize mutluluk getirsin.İyi Seneler...

Sihem Tachouli dedi ki...

Sevgili Seçil gerçekten de çok zarif seçimler aslında ben sade olamam ihtişamdan şatafattan ayrı duramam diyorsun ya, bu sofra temanla hem baktığında göz yormayacak kadar sade hem de detaylarla zevk verebilecek kadar karakteristik bir dizayn yaratmışsın... Nice mutlu yıllara...

Secil dedi ki...

ozlem,
Cok tesekkurler.Iyi seneler:)

Secil dedi ki...

Sihem,
Gercekten beni cok guzel analiz etmisin.Tebrik ederim.Cok tesekkur ederim:)Mutlu seneler:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Çok şık, çok özenli bir masa olmuş. İyi yıllar!

Secil dedi ki...

Ayse,
Cok tesekkur ederim.Size de iyi seneler:)

Canan dedi ki...

Bu ne muhteşem bir masa. Bayıldım hatta bittim. Zevkinize hayran oldum.

Sevgiler
Canan

Secil dedi ki...

Canan,
Cok tesekkur ederim. Guzel ovguler aldikca cok mutlu oluyorum.:)