KATHE WOHLFAHRT

Brugge'de dolasirken iste tam benlik bir magaza dedim ve hemen iceriye girdim. Hersey civil civil, renkler, tasarimlar, hepsi birbirinden guzeldi. Okadar cok urun vardi ki hangisine bakacagimi sasirdim. Elimden geldigince kalabalik icerisinde goruntulemeye calistim:)

Cam agacina sarilan noel babayi cok sevimli buldum.


Yine benim melekleri hemen buldum. Bayiliyorum meleklere, nekadar cok olsa okadar iyi olur:)


Bunlar benim magazdaki en favori urunlerim.Fiyatlari da kendileri gibi guzeldi:)





Yilbasi samdanini cok begendim.Masa duzenlemesinde kullanilabilir.






Yakindan ve detayli inceledigimde fotografindan bile daha guzeldi.

Cam agaclarina bayildim.

6 yorum:

zeynep bayram dedi ki...

merhaba bloğunuzu çok beğeniyorum. uzun zamandır hareket yoktu ama,neyse güzel dönmüşsünüz.şu mağazadakilere bayıldım.özellikle melekler,ahşap agaç çokkkkk güzel.

Secil dedi ki...

Merhaba Zeynep,
Beni takip ettiginiz icin cok tesekkur ederim. Ahsap agaclari yakindan gormenizi isterdim.Yakindan daha da guzeller diyebilirim.

reyhan dedi ki...

seçil merhaba, nihayet döndün :)) eskiden çok masa detayları yayınlıyordun ama artık yok:((( merakla bekliyorum böle uzun uzunnn postlar olsun nolurrr:))

Secil dedi ki...

Reyhan,
Ben de bu aralar davet masasi mi hazirlasam acaba diyodum?:)

yeşim dedi ki...

Çok güzel resimler.Yılbaşı süslerine bayıldım bende..

reyhan dedi ki...

evet evet davet masaları hazırla lütfeennn:))