YENI YIL KIPIRTILARI

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba:) Saglik problemlerinden dolayi Begonvil'e bir sure ara vermek durumunda kaldim. Ama simdi tekrar birlikteyiz:)
Yeni yil yaklasirken yavas yavas vitrinler, magazalar, alisveris merkezleri de hareketlenmeye basladi. Yilbasi icin sevimli aksesuarlar magazalari doldurmaya basladi bile. Arkadaslariniza, yakinlariniza hediye alisverisi icin disari cikip bir goz atmanizi tavsiye ederim.
Her aksam evimi mumlarla aydinlatmayi cok severim. Hediye konusunda fikir vermek amaciyla sizler icin onlari goruntuledim.



Evimde melekli objeler kullanmayi cok seviyorum. TEPE HOME'un bu mumlarini severek kullaniyorum.

Bu genc cifti bana ablam hediye etti. Hemen camin onune yerlestirdim.


Yine TEPE HOME mumluklar salonuma eslik etmekte:)

MUDO CONCEPT'ten aldigim bu gorkemli mumluklarimi begenerek kullaniyorum.

Yilbasini noel babasiz kutlamak olmaz:)(TEPE HOME)

Minik sevimli objeler TEPE HOME'dan.

Bunlar da ablamin kendi evindeki olgun cift:)

Noel babali minik sevimli mumluk.

TEPE HOME'dan alinan sevimli objeler.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun, merak etmiştim sizi. Yeniden yazmanıza çok sevindim,tarzınızı ve önerilerinizi çok beğeniyorum. Sevgiler.

Yaşam Stil / Sihem Tachouli dedi ki...

Sevgili Seçil...
Çok geçmişler olsun...
Seni çok iyi anlarım çünkü son bir yıldır geçirdiğim sağlık problemleriyle hem günlük hayatı hem sanal aktiviteleri devam ettirmek çok zor bir şey... Ama bir yandan da şunu söylemem gerekir ki, seni ve bakış açını çok özledik... Ben kendi adıma her gün rss yi kontrol ettiğimde senden bir yazı görmeyi bekledim ısrarla... Sağlık olsun diye boşuna dememişler, en güzel şekilde kaldığın yerden devam edeceğine eminim... Tekrar geçmiş olsun, melek hayranlığını da bu arada takdir ediyorum bir diğer melek manyağı olarak... :) Sevgilerle...

Secil dedi ki...

Merhaba Banu,
Cok tesekkur ederim.Guzel yorumlar geldikce cok mutlu oluyorum:)

Secil dedi ki...

Merhaba Sihem,
Cok gecmis olsun.Yazilarimi takip eden birilerinin olmasi cok guzel.Beni daha cok motive ediyor.Bundan sonra hepimize saglikli gunler diliyorum:)Ayrica melek hayranliginin oldugunu soylemisin , bana evindeki meleklerin fotograflarini gonderirsen burada yayinlayabilirim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun, hoşgeldiniz.Sağlık olsun siz hep yazın:) Sema

Secil dedi ki...

Sema,
Cok tesekkur ederim.Yazmaya devam:)

Zamandan Sızan dedi ki...

Özlemiştik hoşgeldin Seçil..Yeni yıl yeni umutlara..

Secil dedi ki...

Kiymetcim,
Tesekkur ederim, hosbulduk:)

mughetto dedi ki...

Bir ev için ne kadar sevimli eğlenceli objeler :)

Yeliz dedi ki...

Seçil hoşgeldin, umarım herşey yolundadır. Melekli yıldızlı mumluklardan bende de var çok ciciler değil mi?:)

Sevgiler

Secil dedi ki...

Yeliz,
Tesekkur ederim, hersey yolunda canim. Mumluklarimi cok severek kullaniyorum.Zevklerimiz ayni demekki:)

elmalı kurabiye dedi ki...

İyiki bakmışım.Ne zamandır sayfanızda kıpırdanma yoktu.Sağlıklı olunda...neyse hoş geldiniz.özlemiştik.

Secil dedi ki...

Merhaba Nuray,
Cok tesekkur ederim.Yeni yilda hepimize saglikli, mutlu gunler dilerim.