YENILER

Bahar gelince icim kipir kipir olmaya basladi. Evimde birkac degisiklik yapmak istedim. Cati arasinda duran anilari taze birkac mobilyayi ele almaya karar verdim. Yuvarlak el oymali sehpami patine yaptirdim. Simdilik salonuma yerlestirdim. Ama ilerleyen gunlerde oturma odama koymayi dusunuyorum.



Giris icin puf arayisina girdim. Eve girince cantami veya elimdekileri koyacak bir pufum olsa cok guzel olurdu :) Heryere baktim. Ama aklimdaki gibi birsey bulamadim. Bende cati arasindaki annemden kalma el oymali sehpami puf yaptirmaya karar verdim. Tabii once patinesi yapildi. Daha sonra kumasini sectim. Bu aralar mor takintili oldugumdan kadife mor bir kumas sectim. Kokos olmasi icin ayni tondan ponponlarla kaplattim:) Bana cok sevimli geldi. Eve girince icim aciliyor valla :)

6 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

İkisi de harikulade olmuş..Zevk sahibi olmak budur işte..Keyifle kulan.

Koyubeyaz dedi ki...

Patine isini nerede yaptirabiliriz? Maliyeti nasildir? HEr mobilya patine olabilirmi? gibi sorularim olucak eger cevaplamak isterseniz..

Secil dedi ki...

Merhaba Kiymet,
Cok tesekkur ederim.Yine herzamanki gibi hep destek tam desteksin:)cok mutlu oldum.

Secil dedi ki...

Koyubeyaz,
Elinizde eskilerden kalan yani oymali mobilyaniz varsa patine olayina sicak bakabilirsiniz. Cok modern esyalarda guzel durmaz. Birazcik detayi olmasi lazim. Cukurcuma'daki mobilyacilara gidip arastirma yapabilirsiniz. Ayrica yuksek maliyetli bir istir.

Narcis dedi ki...

cok begendim mobilyayi..bayildim hatta.bunu istedigin modern koltugun yanina koy ..yada klasik hic farketmez her tarzda yakisir ve kendini gosterir.morda cok yakismis pufa.cok guzel dusunmussun salonda bile kullanilir bu puf..cok zevklisin Secilcim.
(ponpon sacaklar o guzelim el isciligini biraz örtmus gibi.ben olsam altin yaldizli sutasi (serit) kullanirdim) mor ve altin rengi cok yakisiyor birbirine cok zengin duruyor.

Secil dedi ki...

Merhaba Nergis,
Cok tesekkur ederim.Begenilince cok mutlu oluyorum:)