BAHAR MASALARI

Yavas yavas Bahar geldi diyebilirim artik. Havalarin isinmasiyla beraber icim isinmaya basladi:) Tabiiki bu durum masama da yansidi. Pembe ve pembenin tonlarini masamda kullanmayi cok seviyorum.

Beyaz ortumun uzerine koydugum pembe servislerle duzenlemeye basladim.Beyaz yemek takimimi yerlestirdim. Pembeli kasemi koydum. Pembe puskullu peceteliklerimle kombinledim.
Kristal samdanimi da unutmadim :)Mumlarimi masamin cesitli yerlerine yerlestirmeyi ihmal etmedim.Doreli tasli kelebeklerimi servisimin kenarina ilistirdim.Pembe ve beyaz kadehlerimi beraber kullandim.

Masayi hareketlendirmek ve renklendirmek icin gumus tepsime minik objelerimi, mumu yerlestirdim.

Porselen el yapimi cicek kabartili sekerligime cikolatalarimi koydum. Kirmizili piriltili mumluklari etrafina yerlestirdim.

Baharin habercisi pembe ciceklerimle masami susledim.

Yemek sonunda misafirlerim, baharin sicak halini mujdeleyen masami cok sevdiler.Keyifli bir aksam yemegi gecirdigim icin bende cok mutlu oldum :)

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper sahane bayildim.Cok zarifsiniz.Zevkinize hayranim.Icinizde acan bahar cicekleri hic eksik olmasi.(Sinem)

Secil dedi ki...

Merhaba Sinem,
Cok tesekkur ederim.Begendigine sevindim:)

Unknown dedi ki...

ellerine saglık zevkli arkadasım:)

Secil dedi ki...

Selam Ozge,
Cok tesekkur ederim.Umarim benim gibi size de bahar gelmistir:)

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

harıka bır sofra hersey tek kelımeyle mukemmel elınıze saglık,,
bayılıyorum tabaklarınıza sofra duzenınıze sitenızdekı arsıvede baktım evınız mutfagınız muhtesemm gule gule oturun... daha fazla seyler beklıyoruz segısık mutfak aksesuarları mesela kullandıklarınzı da olabılr hepsını cok merak edıyorum dogrusu, sıtemde sıze de lınk verdım umarım zıyaretcınız çok olur :))
sevgiler

Secil dedi ki...

Zuhal selam,
Cok tesekkur ederim.Gercekten boyle guzel ovguler aldikca cok mutlu oluyorum. Mutfagimdaki aksesuarlarimi kullandikca sizlerle paylasiyorum. Daha fazlasini gormek istiyosan beni takip etmeye devam et derim :)

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

mutlu olmayı hak edıyorsun cunku heppi harıka paylaşımların çok guzel sıtenın mıuptelası oldumm allah daım etsın basırını :))
sevgiler

Secil dedi ki...

Zuhal,
Gercekten cok tesekkur ederim.Ne guzel sozler bunlar :)

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Gerçekten çok zevkli bir masa. İçi pembe kaseleri nereden aldıgınızı sorabilir miyim?

Teşekkürler,
Pelin

Secil dedi ki...

Merhaba Pelin,
Cok tesekkur ederim. Kaselerim bana hediye geldi. Cinisli magazasindan alindigini tahmin ediyorum :)

Yeliz dedi ki...

seçil, bunun bir benzerini de daha önce hazırlamıştın renkler sunum harika eline sağlık.

Secil dedi ki...

Yeliz,
Tesekkur ederim.:)

nerminn dedi ki...

beyaz yemek takmının markasını soracaktım ama?

Secil dedi ki...

Nermin,
Yemek takimin markasini sormusun. Markasi:Philippe Deshoulteres(France Limoges)

Fidan Başaran dedi ki...

dergilerden fırlamış gibi:))))))
çok beğendim
iyi günlerde kullanın

Secil dedi ki...

Merhaba Fidos,
Cok tesekkur ederim:)