LUESMA VEGA




Magazadan iceriye girdigimde oncelikle cok sade bir dekorasyonla karsilastim.Urunlerin on planda olmasi ve renklerine gore anlasilir sekilde konumlanmasindan dolayi magazanin duzenini cok begendim.Bu tarz cam urunlerinin, modern evlere farkli bir tarz kattigini dusunuyorum. . Ozellikle elde uretilmesi onlari daha da farkli kiliyor. Yuksek tavanli cok guzel bir magaza burasi. Iceride satis yapan bir eleman vardi. O da onundeki cama birseyler yapmakla mesguldu. Dolayisiyla rahat rahat gezip hepsini inceleme firsati buldum.:) Barcelona'da bulunan bu magazada urunlerin tumu el yapimi. Laf aramizda bizim Pasabahce'nin cam urunlerini daha cok begendigimi soyleyebilirim:)








2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba süpersiniz bayıldım valla benim size bir sorum olacak: supla almak istiyorum bir türlü bulamadım siz bu suplalarınızı nereden aldınız ?? gümüş ve altın olanları ??? tarzınız süper takip etmeye devam edeceğim sizi iyi günler...

Secil dedi ki...

Merhaba behnur,
Cok tesekkur ederim.Begendigine sevindim :) Suplalar icin Deco center ve Mudo concept'e bakmanizi tavsiye ederim.