YATAK ODASI

Son donemde gundemde olan country tarzi yatak odalari gerek tasarimindaki sadelik gerekse sirin detaylariyla evinize son derece sicak bir hava katiyor.(TEPE HOME)
Bu tarzin en onemli ozellikleri , eski goruntusu katilarak kirik beyaz zemin uzerinde kabartili cicek ve bitki desenleridir. Eskitilmis derken antika goruntusu vermekten bahsetmiyorum,sadece hafif bir dokunus. Uzerindeki cicek desenleri sayesinde odaya sicak bir hava katiyor. Ayrica acik renkte olmasi rahat bir uyku ortami sagliyor. Acik renk olmasinin diger bir faydasi da bircok duvar rengiyle rahat kombinlenebilmesidir. Ayni zamanda bircok yatak takimiyla uyumlu olmasidir.

Mor pike yatak ortusu olarak kullanilmis.(LINENS)
Renkli yastiklar da ortuyu tamamlamis.(ZARA HOME)

Yatak basinda kullanilan minik komodinler tarziyla ve rengiyle de yataga uyum saglamis.(TEPE HOME)

6 yorum:

Dilara dedi ki...

Contry tarzı mobilyalardan gözümü alamıyorum doğrusu, bunlarda çok hoş gerçekten...

Dilara

Secil dedi ki...

Merhaba Dilara
Begendiginize sevindim:)
sevgiler

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Ayni komodini evimde kucuk bir degisikle kullaniyorum :) Beyaz ahsap kulbu cikarttim ve yerine ZARA HOME'dan aldigim beyaz renkli gul desenli seramik kulbu yerlestirdim, cok da guzel oldular :)

Cok keyifli bir blog olmus, tebrikler

Ahu

Secil dedi ki...

Merhaba Ahu,
Guzel bir kombinasyon yapmisiniz. Blogumu begendiginiz icin cok tesekkur ederim.

humeyra dedi ki...

Bu yatak odasını hala bulabilir miyiz acaba Tepe Home'da. Çok güzelmiş. Böyle birşeyler istiyorum ben de.

Secil dedi ki...

Merhaba Humeyra,
En son gittigimde bu yatak odasini gormemistim.Sanirim bitmis.