LINENS

Cevahir Alisveris Merkezi'ndeki LINENS magazasini gormenizi tavsiye ederim. Beni en cok etkileyen kismi magazanin vitrini. Iki buyuk vitrinden olusmaktadir. Vitrinlerin duzenlenmesinde renk uyumuna dikkat edilmis. Ayrica sade, gozu yormayan, tum objelerin yerli yerinde kullanilmasi, birbirleriyle son derece uyumlu olmasindan cok etkilendim.


Magazadan iceri girdiginizde aradiginiz birseyi kolaylikla bulabiliyorsunuz. Tum mutfak urunleri (ortuler, yemek takimlari, bardaklar...vs.)renklerine gore duzenlenmis. Yesiller, morlar, pembeler... hepsini burada bulmaniz mumkun. Ayrica nevresim takimlarindan secilen bazi urunlerin acik sekilde sergilenmesi karar vermenizde yardimci oluyor. Havlu secimi yaparken de hic zorluk cekmiyorum. Cunku renklerine gore cok guzel bir duzenleme yapilmis. Morlar bir tarafta, bejler diger tarafta...vs.Cocuklar da unutulmamis. Cocuklar icin cok sevimli bir kose yapilmis. Daha yakindan gormeniz icin Cevahir Alisveris Merkezi'ne gidip LINENS magazasini gezmenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

Leyla dedi ki...

Vitrindeki yatak "gel gel yat" diyor :)

Secil dedi ki...

Merhaba Leyla
Linens okadar guzel bir vitrin duzenlemesi yapmiski hersey gercek, kullanilisli ve ayni zamanda cok al benili:)

Malla dedi ki...

Blogunun ismini de,blogunuda çok beğeniyorum.Benim de blog yapasım vardı.Oldu gibi...Bloguma beklerim...

Secil dedi ki...

Selam Malla
Cok tesekkur ederim.