MAKET EVLER

Rio de janeiro sokaklarinda gezinirken tamamen el yapimi olan, evin on yuzunu gosteren kucuk sevimli ev maketleri ile karsilastim. Mutfak duvarim icin uygun olacagini dusundum ve hemen aldim.


Daha once Mallorca'dan aldigim minik sevimli evimle digerini mutfak duvarimda kombinledim.

Istanbul'a dondugumde ortakoy'den yine bu tarz yapilan guzel bir maket daha gordum. Digerleri ile mutfak duvarimda uyumlu olabilecegini dusundum ve hemen duvarima astim.
Boylece mutfagimin bir duvarinda yeni bir kolleksiyon baslatmis oldum.

8 yorum:

Leyla dedi ki...

Çok güzeller, uzun süredir takip ediyorum sizi. Sanırım çok geziyorsunuz, ne güzel =) mesleğiniz nedir?

Secil dedi ki...

Merhaba Leyla
Begendiginize sevindim. Meslegimi sormusunuz iktisat mezunuyum.Ama hic alakam yok diyebilirim:)

Leyla dedi ki...

Evet zevk ve ilgi alanınıza bakılırsa hiç alakanız yok, haklısınız =)

esyla dedi ki...

slm ben yenı gezorum burada sızın mutfak için dekorları çok begendım duvardaki evler hanı...istanbuldan nereden bulabılırım tam adres yazarmısın lutfenn.

Secil dedi ki...

esyla merhaba,
Ortakoy'de bulabilirsiniz. Ortakoy House cafe'ye giderken solda(sokakta) kosede bu maket evleri yapan birisi var. Hafta sonlari orada oluyor.

Mutlu Baby dedi ki...

Bayildim bu evlere!

Secil dedi ki...

Mutlu Baby,
Ayni fikirdeyiz demek:)

Unknown dedi ki...

aa ben biliyorum orayı! evet gercekten cok güzel minyatür evler var