DECO CENTER

Gecenlerde Bursa Deco Center'i gezdim. Oncelikle yaz sezonu icin cok guzel bir vitrin duzenlemesi ile karsilastim. Urunlerin renklerine gore anlasilir ve uyumlu bir sekilde yerlestirilmesinden dolayi etkileyici bir vitrin gordum. Icerideki urunleri gormek icin meraklandigimi soyleyebilirim. Magazadan iceriye girdigimde urulerin yine vitrindeki gibi anlasilir ve uyumlu olmasindan dolayi aradigim ve gormek istedim urunler konusunda bana kolaylik sagladi .
Ayrica magazanin buyuk olmasindan dolayi cok fazla urun cesitlendirilmesi yapilmis.


Vitrindeki bu cam masayi cok begendim.Yazlik mekanlar icin kullanilabilir.

Renkli ciceklerden olusan bu cicek demeti, beyaz saksisiyla beraber cok guzel bir goruntu sergilemis.



Kus konmus uclu seramikleri cok sevimli buldum.

Hasir uclu koltuk ve onu tamamlayan cok guzel yastiklar.

Beyaz avize nasil da ihtisamli degil mi?

Aynali dresuar takimi cok sevdim.

Melek objeleri cok sevimli ve dekoratif buldum.

Siyah tasli sehpalar cok kokos gorunuyor.

Renkli yastiklarin hepsine bayildim.

Doreli dresuar ve minik sehpasi cok guzel bir goruntu sergiliyor.

8 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

çok şık..
pomponlu yastıklara bayıldım Seçil..

Secil dedi ki...

Kiymet merhaba
Ben hepsine bayildim diyebilirim:)

Yeliz dedi ki...

Seçil merhaba, turkuaz bej uyumunu, melekleri ve diğer dekoratif önerileri çok beğendim ellerine ağlık, bu arada ponponlu yastık fikrini bir ay öncesinden kurgulamıştım fikrimi çalmışlar :)

sevgiler

Secil dedi ki...

Yeliz merhaba
Bende hepsine bayildim diyebilirim:)Ponponlu yastik fikri super valla:)

melda dedi ki...

siyah taşlı sehpalar harika görünüyor.

Secil dedi ki...

Selam Melda
Bende onlara bayildim diyebilirim:)

Adsız dedi ki...

merhaba.. peki deco center istanbulda nerelerde var?

Secil dedi ki...

fashionbysiu,
Nisantasi Valikonagi caddesi ve Bagdat caddesi