YAZ MASASI

Yaz yaklasirken icimden simsicak bir masa hazirlamak geldi. Oncelikle pembeli bir ortam hayal ettim. Pembeyi detaylarda kullanmayi tercih ettim. Masa ortusu olarak keten beyaz ortu secimi yaptim.Daha sonra pembe hasir servisler yerlestirdim.(ZARA HOME)

Gumuslu suplalarimi hasir servisimin uzerine koydum.

Pecetelik olarak pembe puskullu ve pembe tasli bir model kullandim.(ZARA HOME)


Beyaz limonge tabaklarla servisi tamamladim. Ayrica peceteligimin pembesine uyumlu olmasi icin pembe gullu porselen fincanlarimi kullandim.

Fincan yerine cam bardak tercih eden misafirlerime gumus cay tabaklari ile cay servisimi yaptim.

Masa duzenlemesi yaparken masama mutlaka cicek yerlestirmeyi ihmal etmem. Ayni zamanda mumluklarimla da suslemeyi desteklerim.


Baharatlarin servisini uclu kristal baharatlikla yaptim.(PABETLAND)

Gumus sekerlik ile seker sunumunu gerceklestirdim.

Recel ve bal servisi icin IKEA'dan aldigim kenarlari dilimli,minik,uzeri kabartili cicek desenli kaseleri kullanmayi tercih ettim.

Ortaya cok ferah, minimal ama detaylariyla suslu ve yaz mevsimini cagristiran bir masa duzenlemesi cikmis oldu.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Pembenin detaylarda ortaya çıkması çok hoş olmuş hakikaten, kristal baharatlık şimdi de bulunabilir mi acaba, küçük kaşıklar da gümüş sanırım değil mi?

Ayrıca lazerle istediğim deseni çizdireceğim özel bir ayna yaptırmak istiyorum, bir tavsiyeniz olur mu acaba? Bir sorum daha olacaktı, son zamanlarda bazı modern mobilyalara klasik bir hava katmak için kullanılan dökme demir büyük desenli kulpları nereden bulablir ya da yaptırabiliriz?


Şimdiden çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Sevgilerimle.

Asortik Krep dedi ki...

Üzgünüm ama o düzenlemeye kağıt peçete kullanmak kadar yanlış yapılan bir şey olamaz..
Kumaş peçete kullanın lütfen..
Bu kadar güzel düzenleme yapan biri bunu bilir ama yine de yazmak istedim :)

Secil dedi ki...

Sevgili Eymen
Begendiginiz icin cok tesekkur ederim.
Sorulariniza gelirsem;
Kucuk kasiklarim gumus.Ayrica dokme demirli kulplar icin caglayan'daki Tem veya sarman magazalarina bakabiirsiniz.
sevgiler

Secil dedi ki...

Sevgili asortik krep
Masa duzenleme isi sonucta zevkle ilgili bir konu.Benim burada yapmaya calistigim sizlere en kullanisli,bulunabilir ve ani zamanda guzel seceneklerle ilham vermektir.Yorumunuz icin cok tesekkur ederim.Onerinizi dikkate alacam.
sevgiler

Zamandan Sızan dedi ki...

Bayılıyorum bu sofralarına..Birgün çay saatinde çayını içmek isterim..
şıklıkla ve güzelliklerle kal..

Secil dedi ki...

Kiymetcim merhaba
Bende senin bu ovgu dolu yorumlarina bayiliyorum.Cok tesekkur ederim.Herzaman beklerim .
sevgiler

Adsız dedi ki...

selam ,

öncelikle zevkinize hayran kaldığımı belirtmek isterim. Benim gibi detaylara ve görüntüye önem veren biriyle yazışmak bana heyecan verdi. Evimimin sıcaklığı ve huzuru bu detaylarda gizlidir. Banyo zevkimiz aynı. benim banyoma benziyor. sadece renkleri farklı.

Sizi takip etmeye çalışacağım.

çok beğendim. yazılatınızı.

Sevgiler , saygılar.

Secil dedi ki...

Puya merhaba
Guzel mesajlar aldikca cok mutlu oluyorum.Cok tesekkur ederim. Elimden geldigince guzellikleri paylasiyorum.Beni takip etmeye devam et:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Renk seciminizden tutunda detaylarda ki incelige verdiginiz oneme-kisaca bu masayla ilgi herseye bayildim. Sevgiler, B.

Secil dedi ki...

Salincakta iki kisi...
Cok tesekkur ederim. Cok guzel seyler yazmisiniz cok mutlu oldum:)