PATINELI MOBILYALAR

Yaz yaklastikca mobilyalar da beyazlasmaya basladi. Evinizde klasik goruntulu koltuklariniz varsa patine ve varak yaptirarak guzellestirebilirsiniz. Ayni zamanda da modern bir kumas secerek klasik goruntuyu biraz daha modernlestirebilirsiniz. Patine ,koltuga hem antik bir goruntu verir hem de ayni zamanda varaklanarak da koltuklarin parlamasini saglar. Ben de oyle yaptim ve el oymasi cok eski iki koltugumun yuzlerini degistirip patine ve varak isleminden gecirdim.Ayni malzemeden olan sehpami da puf sekline donusturdum. Hem kullanisli hem de dekoratif goruntuyu yakalamis oldum. Koltuklarin kumasi icin acik renk zeminde mor renginde buyuk cicek desenli bir kumas hayal ettim. Uzun bir arayistan sonra IMRAHOR'da istedigim gibi bir kumas buldum. Kumasin tonlarinin varakli patineye uyumlu olmasina dikkat ettim. Desenlerin yaz mevsimini cagristirmasina ozen gosterdim. Ayrica salonumun geri kalan tonlarina da uyumlu olmasi cok onemliydi. Hepsini tamamladiktan sonra zevkime gore bir yaz kosesi yapmis oldum.





4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba ,

benimde evde eski bir pufum var..cok begendim pufunuzu ..acaba patine dediğiniz şey nedir?nerede yaptırabilirim ?(anadolu yakasında oturuyorum)

tşk ler :-)

Secil dedi ki...

Merhaba Ilda
Elinizdeki pufa eskitilmis goruntu vererek yani daha beyaza donuk bir goruntu verip dore firca darbeleriyle de detaylari ortaya cikarabilirsiniz. Anadolu yakasinda bildigim bir adres yok maalesef. Ama Avrupa yakasinda cukurcuma semtine giderseniz bu konuda size yardim edecek mobilyaci bulabilirsiniz.

readit dedi ki...

merhaba
gerçekten çok hoş olmuş mobilyalar patine işleminden sonra. ben de aynı şekilde babannemden kalma eski dolapları uçuk renklerde provence tarzı mobilyalara dönüştürmeyi düşünüyorum. horhor taraflarında da yapıldığını duydum bu işlemlerin. çukurcuma'ya alternatif olarak yönlendirebileceğiniz başka bir yer var mıdır?

Secil dedi ki...

Meric Merhaba,
Cok tesekkur ederim. Maalesef bildigim baska bir yer yok.