MUTFAKTAKILER

Renkli ekmek sepetimi cok begenerek kullaniyorum.Renkli,civil civil bir masa hazirladigimda ekmeklerimi bu sempatik sepetimde sunuyorum.(EVERYTHING)


Ev aksesuarlari alisverisinde PASABAHCE magazasini cok begeniyorum.Hem dekoratif hem de kullanisli modellere rastlamak mumkun.Bu yesil surahiyi gorur gormez iste tam da benlik diye dusundum ve hemen mutfagimin bas kosesine yerlestirdim.

Ister salata isterseniz meyve servislerinizde kenarlari meyve kabartili seramik malzemeden olan bu tabagi kullanabilirsiniz.(PABETLAND)

Kahvalti hazirladiginizda kahvaltiliklarinizi cam bolmeli gumus tabakta sunabilirsiniz.(PASABAHCE BUTIK)


Yine PASABAHCE'den aldigim hasir orgulu kenarlari metal tutacakli ekmek sepetimi cok begenerek kullaniyorum.Eger sade bir masa hazirlamissam bu ekmek sepetimle tamamlamayi tercih ediyorum.

2 yorum:

a. gizem dedi ki...

ben de paşabahçeya bayılıyorum sizin gibi... yeşil sürahi de dediğiniz gibi cıvıl cıvıl çok şirin çok hoş
ama butik den aldığınız kahvaltılık da çok tarz duruyor :)
güle güle kullanın

Secil dedi ki...

Sevgili Gizem
Cok tesekkur ederim.