BENIM YENI YIL DAVET MASAM

Yeni bir yili davet masamdaki gibi ihtisamla, huzurla, guzelliklerle, mutlulukla karsilamak istiyorum.Icimden geldigi gibi hissettigim gibi guzel bir masa duzenlemesi yaptim.


Oncelikle beyaz keten masa ortumu danel runnerim ile tamamladim. Tabiiki mum isiginin verdigi sicak goruntuden hemen faydalandim. Melek seklindeki beyaz mumluklarimi masama yerlestirdim.

Kristal meleklerimle masami susledim.

Beyaz yemek tabaklarimi ve pembe cicekli tabaklarimi masama yerlestirdim.

Ardindan catal-bicaklarimi, kristal peceteliklerimi ve beyaz kadehlerimi de masama koydum.

Yeni yilin bereketli gecmesi icin renkli minik kristal fillerimi gumus tepsimde sergiledim.

Kristal samdanlarima da mumlarimi yerlestirdim.Pembe gullerimi masama koydum.

Yeni yilimin civil civil, hareketli gecmesi icin piriltili kelebek seklindeki peceteliklerimi kullanmayi tercih ettim.


Tatli mutluluklar icin cikolatalarimi kenarlari tasli dikdortgen servis tabaklarima koydum.


Yeni yilin ihtisamli gecmesi icin masamda renkli kristaller kullanmayi tercih ettim.


Yeni yilin daha anlamli, gorkemli gecmesi icin ise gumus sahan yardimiyla yemek servisimi yapmayi tercih ettim.
Boylece herseyin yerli yerinde guzel gorunumlu, dekoratif gorunmesini saglamis oldum.
Ben, yeni yili beklerken tum hazirliklarimi tamamlamis oldum. Artik sira geldi yeni yilin bana yapacagi guzel surprizlere...

4 yorum:

Müge dedi ki...

Sevgili Seçil;
Sitenizi bu gun keşfettim ve inanılmaz beğendim. Bir solukta bütün arşivinizi okudum hatta heyecanla eşime bahsettim. Bende dekorasyona ve özellikle sofra düzenine çok meraklıyım. sizden bu gün inanılmaz fikirler edindim. Çok teşekkür ediyorum. Artık sıkı bir takipçinizim. Sevgiler.

Secil dedi ki...

Blogumu begendiginiz icin cok mutlu oldum.Ozellikle masa duzenleme isini buyuk bir keyifle yapiyorum.
Yorumunuz icin cok tesekkur ediyorum.
Sevgiler,

a. gizem dedi ki...

pırıltılı kelebek peçetelerinizin galiba bir altın tonlarında olanı var bir de galiba daha iri olan kırmızı tonlarında olanı, değil mi?
ben mi göremedim acaba, onları nereden aldığınızı merak ettim
yoksa siz mi yaptınız:)
sevgiler

Secil dedi ki...

Sevgili Gizem
Altin tonlu kelebekli peceteliklerimi yurt disindan almistim.Begendigin icin cok tesekkur ederim.